Norske gründere utfordrer amerikansk kjempe

Der hvor GroupOn og andre “dagens deal”-l?sninger bare har et snevert utvalg av tilbud har Dealville et st?rre m?l:
– V?r app gir brukerne oversikt over alle tilbud som til enhver tid finnes i butikker i deres n?romr?de. sier daglig leder i Dealville, Ragnvald T. Blindheim. Her kan du fra sofa-kroken eller gatehj?rnet finne de tilbudene som passer akkurat deg. Kombinert med en intelligent server finner vi de gode tilbudene som er relevante for deg og gj?r shoppingen raskere og billigere, fortsetter han.
– Det er helt unikt at vi gir brukerne oversikt over alle tilbud som finnes. Ingen andre l?sninger gj?r dette i dag. Vi gj?r jobben med ? skaffe oversikt over alle tilbud og kampanjer og har b?de avansert software og ansatte i arbeid for ? gj?re denne jobben for forbrukerne. I pilotfasen har vi fokus p? Oslo og kategoriene sport, mote, interi?r, hus og hjem, helse og skj?nnhet og elektronikk. Vi vil legge til flere kategorier etterhvert, forsetter han.
For sluttbrukeren er appen gratis i bruk. Annons?rene betaler for sine annonser.
– Annonsering p? Dealville koster ikke mer enn ? trykke en salgsplakat eller to. For butikkeiere er Dealville den mest kostnadseffektive m?ten ? n? ut til et stort antall brukere. Dette er vesentlig billigere enn GroupOn og andre “dagens deal”-l?sninger hvor de gjerne tar 50-70% av inntektene i provisjon.
Hva er tilbakemeldingene fra brukerne?

– Vi har nylig lansert en pilot og merker god interesse for appen. Folk bruker appen aktivt, det kan vi se. Vi f?r mange gode forslag p? forbedringer og ny funksjonalitet. Det er et godt tegn p? at folk er engasjert og ser at vi leverer noe av verdi. Det viktigste for oss er ? s?rge for at det er mange gode og relevante tilbud i appen. Klarer vi det s? vil brukermassen fortsette ? ?ke forteller Blindheim videre.
Dealville har ambisjonen om ? gi brukeren oversikt over absolutt alle tilbud som finnes i markedet, enten de kj?res av store kjeder som H&M, Elkj?p eller sm? og lokale butikker. Kunden m? fortsatt i butikk for ? kj?pe selve produktet. Appen som nylig ble lansert er en pilot-versjon og gründerne jobber n? for ? ferdigstille appen til full lansering senere i h?st.
Fra hovedkontoret i Nydalen ser de ut over Oslo og forteller om sine lanseringsplaner:
– Oslo er v?rt f?rste marked og for pilot-lansering kommer vi til ? fokusere her. Vi kj?rer full lansering senere i h?st og da skal vi dekke de st?rste byene i Norge. V?rt viktigste m?l er ? hele tiden utvide hvor mange tilbud vi har og hvor relevante de er for brukeren. I Dealville skal du finne de beste tilbudene der du er, sier Noli Jansson som er ansvarlig for salg og markedsf?ring.
Dealville er et nyoppstartet selskap, men det er ikke f?rste gang disse gründerne starter ny virksomhet. Blindheim har lang fartstid som leder i handels- og teknologi-bransjen. Software-utviklerne Thomas Moen og Erlend Mosland utviklet restaurant-appen Godt Ute som senere ble solgt til VG. Resten av teamet har solid retail og markedsf?rings-kompetanse.
– Vi vokser og ansetter for hver m?ned som g?r. F?lg med – Dealville viser deg veien til de gode tilbud, avslutter Blindheim.
Dealville er et selskap nylig startet av norske gründere. M?let er ? gi brukere oversikt over alle tilbud og kampanjer som finnes i butikker i ditt n?romr?de. Videre tilbyr Dealville butikkeiere en sv?rt kostnadseffektiv m?te ? n? ut til sine kundegrupper med tilbud og kampanjer.
App: Dealville – tilgjengelig i Apple AppStore
Plattformer: Pilot er kun tilgjengelig p? iPhone. St?tte for Android kommer senere.
Gründere: Ragnvald T. Blindheim, Thomas Moen, Erlend Mosland, Anette Moen, Noli Janson.
Lanserte app: 29.September
Hovedkontor: Gunnar Schjelderups vei 9, Nydalen – Oslo.

Kontaktinformasjon:
Daglig leder: Ragnvald T. Blindheim
Tlf: 91 76 56 32
Mail: [email protected]
Web: www.dealville.no
Facebook: https://www.facebook.com/dealvilleapp

Authors

Related posts

Top