Kyrre (10) vant dr?mmedag med Freeski-landslaget

Uflaks ble til flaks da Kyrre ble den heldige vinner av en dr?mmedag med Aleksander Aurdal og resten av Freeski-landslaget. Konkurransen er i regi av TineMelk og en del av kampanjen #tinegips.
Kyrre Rosenvinge Holter hadde nok ikke sett for seg at det ? brekke et bein ville gi han muligheten til ? m?te helten hans Aleksander Aurdal og resten av Freeski-landslaget. Men med TineMelks kampanje #tinegips fikk Lillehammer-gutten dobbelt s? mye glede av endelig ? kunne kaste gipsen. I dag var han og en venn p? trampolinetrening i Hemingshallen i Oslo sammen med moren.
? Dette er dr?mmen hans. Derfor tok vi gledelig fri fra jobb og skole for at han skulle kunne v?re med p? dette. Aleksander Aurdal er helten hans, sier Monika Rosenvinge, moren til Kyrre.
Melk styrker kroppen
? TineMelks slagord er ?melk styrker kroppen? og med denne kampanjen ?nsket vi ? formidle det p? en morsom m?te. Mange har allerede vunnet en signert utgave av Aleksander Aurdals signaturhjelm fra Sweet Protection, men Kyrre fikk ogs? hovedpremien, sier senior merkevaresjef Sture Nicolaysen.
Som del av et aktivt liv med sunt kosthold, bidrar protein til ? styrke musklene og kalsium til ? bevare skjelettet. Det var utgangspunktet for kampanjen som startet med reklamefilmen med Aleksander Aurdal i hovedrollen.
Sponser Freeski-landslaget
Konkurransen gikk ut p? at folk med eller uten brukket bein kunne vise hvordan man best dekorerer gipsen ved ? legge ut et bilde p? Instagram med emneknaggen #tinegips. Vinnere ble k?ret hver uke og konkurransen fortsetter frem til 31. oktober 2014.
? TINE sponser Freeski-landslaget og vi synes dette er en kjempefin m?te ? bruke dette samarbeidet p?. Vi ?nsker ? v?re en p?driver for at barn og unge har et sunt og variert kosthold, kombinert med aktiviteter som lek og idrett, sier Nicolaysen og avslutter:
? Og drikker melk, s? klart!
For kommentarer fra den heldige vinneren, ta kontakt med:
Monika Rosenvinge:
e-post: [email protected]
tlf: 99545922

TINE er en ledende, norsk merkevareleverand?r som daglig leverer produkter over hele Norge. 13 000 b?nder p? 10 000 g?rdsbruk er fundamentet for TINEs forretningsdrift. Hver dag lager vi produkter med lidenskap og kj?rlighet til tradisjoner bygget gjennom mange ?r p? en rekke meierier i landet v?rt.

Authors

Related posts

Top