Geelmuyden.Kiese vant i g?r kveld Gullkorn prisen for ??rets enkeltst?ende PR-tiltak?

Devold Protection ga Geelmuyden.Kiese oppgaven med ? lage verdens r?este produktdemo: The Devold Protection Challenge. Med filmen ?nsker Devold at beslutningstakere innen vernebekledning rundt om i verden skal se de fantastiske egenskapene til plaggene fra Devold Protection med egne ?yne.
Filmen er sett over 600 000 ganger p? YouTube, og totalt har den oppn?dd mer enn 1,1 millioner visninger. Den fikk stor medieoppmerksomhet i inn- og utland; med mer enn 60 redaksjonelle oppslag. Ogs? i sosiale medier fikk filmen h?y eksponering, og ble delt og spredd til alle verdenshj?rner. Men viktigst av alt; den ga ?kt trafikk til Devolds nettsider og etablerte kontakt med flere av de ledende bransjeakt?rene.
Selve filmen kan du se her: http://youtu.be/5pgg5237NXk
Gullkorn
Gullkorn er et av ?rets h?ydepunkter for kommunikasjonsbransjen, der KOMM for ?ttende ?r p? rad deler ut priser for ? hedre de beste arbeidene. Arrangementet har utviklet seg til ? bli en av ?rets viktigste m?teplasser for folk i kommunikasjonsbransjen for ? dele erfaringer og kompetanse.

Geelmuyden.Kiese
Geelmuyden.Kiese er Skandinavias st?rste partnereide selskap innen strategisk kommunikasjonsr?dgivning. De har 120 r?dgivere som jobber med alt fra kriseh?ndtering, finansiell kommunikasjon, intern kommunikasjon, medietrening og samfunnskontakt, til merkevarebygging, kampanjer og digital kommunikasjon.
Geelmuyden.Kiese ble etablert i Norge i 1989, og har kontorer i Oslo, K?benhavn ogStockholm.

Devold of Norway AS er et uavhengig selskap med en lang historie som vi er sv?rt stolte av. Vi har produsert kvalitetskl?r med ull som r?materiale siden 1853, noe som gj?r oss til den eldste produsenten av strikkede plagg i Norge. Selv om det i dag er snart 160 ?r siden Ole Andreas Devold grunnla bedriften, er m?lsetningen den samme ? ? skape kl?r av h?y kvalitet som beskytter mennesker mot v?r og vind.

Authors

Related posts

Top