Storeslem til DET NYE og DET NYE Shape Up ? i ?r som i fjor

– Jeg har tro p? tilgjengelighet og at alle lesere av Det Nye og Det Nye Shape Up skal f?le seg sett og h?rt. Hvis leseren har et sp?rsm?l eller innspill til oss, s? vet hun at vi bare er et tastetrykk unna, sier redakt?r Karine Thyness.

En tilgjengelig og jordn?r profil er Det Nye-portef?ljens viktigste strategi og signatur. Dette har gitt resultater.
– Merkevarene v?re konkurrerer med innholdsleverand?rer fra hele verden, men b?de Det Nye og Det Nye Shape Up har en tydelig signatur og leverer unike saker, sier redakt?r Karine Thyness.
– I redaksjonen er vi m?lgruppeentusiaster og vet at leseren forventer grundig journalistikk. Vi skaper ingen virkelighetsfjern illusjon. Gjennom eksempelvis merking av alle retusjerte bilder og et direkte og ?rlig spr?k, leverer vi et litt skarpere og mer relevant motemagasin.
-Det er en selvf?lge for m?lgruppen at vi er til stede i mange ulike kanaler. Med Det Nye-jenta p? TV2 og en aktiv profil i sosiale medier, blir Det Nye en del av lesernes hverdag p? en annen m?te enn tidligere.
Det Nye Shape Up er en unik suksesshistorie, og feirer sitt 30-?rsjubileum. Jubileet markeres i dag med jubileumsfest, ekstra stor jubileumsutgave og lesertallsrekord nok en gang.
-Leserne er en utrolig engasjert og aktiv gjeng med sterk lojalitet til magasinet. Vi fremmer lavterskel-filosofien og motiverer til trening, samtidig som vi utfordrer de mest aktive med intensive treningsprogrammer.
-Vi har jobbet mye med merkevarebygging de siste to ?rene, og har utvidet portef?ljen med events. V?rt treningsevent Shape Up Weekend p? Geilo, er n?r fulltegnet et ?r i forveien med 500 deltakere, avslutter redakt?ren.
Kontaktperson:
Redakt?r Karine Thyness, tlf +47 991 68 140
GEP (brutto) kontakter i 1000

MagasinMU 2014/2MU 2013/2
Det Nye395347
Det Nye ShapeUp164132

Kilde: MU-tall/Gallup PC MGI 14/2

Egmont Publishing er Norges st?rste utgiver av blader, magasiner, tegneserier og digitale tjenester til voksne, barn og unge. Selskapet utgir mer enn 100 kjente merkevarer og hadde i 2013 en omsetning p? vel 1,7 milliarder kroner.
Egmont Publishing skal v?re tettest p? livet, og sammen med lesere, brukere og partnere skape redaksjonelle og kommersielle produkter, tjenester og m?teplasser som gir inspirasjon, opplevelser og nytte i folks liv og verdier for kunder og eier. Selskapet leverer underholdning og nytte gjennom blader, tegneserier, b?ker, spill, musikk, apps og nettsider.

Authors
Top