Stor ettersp?rsel etter produkter fra Kari Traa

Den norske nettbutikken, Blush.no har stor ettersp?rsel etter produkter fra Kari Traa. Responsen har v?rt over all forventing.
– Vi startet samarbeidet med Kari Traa i mars, og ettersp?rselen er st?rre enn hva vi hadde v?get ? h?pe p?, sier Lene Oen, daglig leder i Blush.no. Salget dobler seg fra m?ned til m?ned, og vi tror forklaringen ligger i at det er mye fokus p? trening om dagen. Fint treningst?y gir treningsglede, og kolleksjonen til Kari Traa kjennetegnes av friske, fine farger og design. Rett og slett t?y til ? bli glad av, sier Oen.
– Vi i Blush.no bygger et kvinneunivers med kvalitetsprodukter til kundevennlige priser. Kari Traa st?r for gode verdier som v?re kunder kan identifisere seg med. I tillegg til treningst?y, opplever vi god respons p? ullt?yet fra hennes kolleksjon. Plaggene er av sv?rt god kvalitet, og ikke minst tidsriktig, norsk design. Det passer v?r m?lgruppe som er unge, kvalitetsbevisste jenter/kvinner, sier Oen.
– Jeg hadde gleden av ? bes?ke Blush.no for noen dager siden, og ble imponert over hva de har f?tt til p? kort tid, sier Kari Traa. Ikke minst var det morsomt ? se hvordan dynamikken ved ? selge produktene p? nettet er. Vi gleder oss til ? fortsette det gode samarbeidet.

Om Blush.no
Blush.no er eid av Komplett Group som er Nordens st?rste netthandelsakt?r med totalt 14 nettbutikker. Komplett Group hadde i 2013 en samlet omsetning p? 5,2 milliarder norske kroner. Hovedkontoret ligger i Sandefjord og konsernet har 600 ansatte. Les mer p? Komplettgroup.com

Authors

Related posts

Top