Nyhet, grunnere baderomsm?bel for mindre baderom.

Skj?nnhet- og velv?renettstedet Blush.no utvider fokus og ?pner fris?rsalong i Sandefjord. Kundene vil m?te det beste av to verdener; ekspertise fra fagfolk og stort produktutvalg.

– Fris?rer har en sentral rolle i valg av skj?nnhetsprodukter. Vi ?nsker ? kombinere det beste av to verdener og ikke minst gi kundene et mer helhetlig tilbud med ?hud, h?r, parfymeri og nettbutikk? samlet, sier Lene Iren Oen, daglig leder i Blush.no. Dette er en unik mulighet for oss til ? ?ke synligheten til Blush.no.
I den nye fris?rsalgen vil det v?re Blush.no-priser p? produktene som selges. Blush.no vil i tillegg ha tidsbegrensende kampanjer som kan ha andre priser kun for nettkundene.
– Det vil v?re nettbrett tilgjengelig i salongen s? kundene kan dra nytte av spennende kampanjer og bestille p? Blush.no mens h?ret klippes. Kundene f?r produktene sendt hjem eller kan hente disse i salongen dagen etter, sier Oen.
Etableringen skjer gjennom at Blush.no har kj?pt 52 prosent av den tradisjonsrike fris?rsalongen Jonas Fris?rer i Sandefjord.
– De dyktige fris?rene og kompetansen som Jonas Fris?rer er kjent for skal best?, og sammen kommer vi til ? utvikle et nytt konsept der hudpleier og parfymeri med utvalgte produkter fra Blush.no inng?r, sier Oen.
Oppkj?pet i Sandefjord er et pilotprosjekt. I l?pet av 2014 vil Blush.no ?pne flere fris?rsalonger i blant annet Oslo, og senere i andre norske byer.
Om Blush.no
Blush.no er eid av Komplett Group som er Nordens st?rste netthandelsakt?r med totalt 14 nettbutikker. Komplett Group hadde i 2013 en samlet omsetning p? 5,2 milliarder norske kroner. Hovedkontoret ligger i Sandefjord og konsernet har 600 ansatte. Les mer p? Komplettgroup.com

Authors

Related posts

Top