90 ?r med Heavy-Duty elverkt?y!

(Oslo, 12.6.) I dag ruller Norwegian Wood i gang igjen, over 20 ?r etter starten i 1992. Artister som Arcade Fire, Kent og John Mayer skal gj?re festivalen til en opplevelse for publikum. Det samme skal Coca-Cola, som er tilbake som drikkeleverand?r for den tradisjonsrike rockefestivalen.
Avtalen mellom Norwegian Wood og Coca-Cola inneb?rer at Coca-Cola skal selge brus og vann p? festivalen, i tillegg til selskapets egen kaffe ? Chaqwa.
? Norwegian Wood setter stor pris p? ? ha Coca-Cola tilbake i Frognerbadet. Godt drikke og kjente merkevarer er en viktig del av totalopplevelsen for v?rt publikum, sier J?rgen Roll, som er festivalsjef for Norwegian Wood.
? Coca-Colas folk er proffe og erfarne, de bidrar positivt i b?de planlegging og gjennomf?ring av fine festivaler, fortsetter J?rgen Roll.
Assosieres med gode musikkopplevelser
Hos Coca-Cola er man ogs? glade for samarbeidet:
? Norwegian Wood er for meg den perfekte starten p? en herlig sommer, alltid med et spennende og bra program, kan Micael Nygren, salgsdirekt?r i Coca-Cola Enterprises Norge, fortelle, f?r han fortsetter:
? Musikk og Coca-Cola har alltid v?rt en naturlig kombinasjon: Musikk er happiness ? og happiness er Coca-Cola. Norwegian Wood er en sterk merkevare, og for oss i Coca-Cola er det viktig at v?re merkevarer er representert i sammenhenger som dette. Ved ? v?re tilstede p? en flott festival som Norwegian Wood, blir vi en del av den musikkopplevelsen publikum f?r der.
? Coca-Cola er totalleverand?r av alkoholfrie kalde og varme drikker. Gjennom Norwegian Wood f?r vi vist bredden i v?re merkevarer, vi skal levere b?de brus, vann og kaffe. M?let er at styrken p? v?re merkevarer skal bidra til at festivalen f?r maksimert kioskinntektene p? drikkevarer, sier Micael Nygren i Coca-Cola.
Han legger til at samarbeidet med Norwegian Wood ?pner for spennende muligheter i ?rene som kommer, i forhold til ? aktivere dette ogs? i dagligvarebutikker og andre utsalg der Coca-Cola selges.
For mer informasjon, kontakt Stein R?mmerud, kommunikasjonsdirekt?r Coca-Cola Enterprises Norge, 90 11 99 85, [email protected]
Om Coca-Cola Enterprises Norge
Oppskriften p? Coca-Cola ble laget i 1886 av apotekeren John S. Pemberton i Atlanta, USA. I 1895 fantes drikken i alle statene i USA, og ved ?rhundreskiftet kom Coca-Cola til Europa. I Norge kom Coca-Cola p? markedet i 1926. Siden 1997/98 har Coca-Cola Enterprises Norge AS hatt ansvaret for produksjon, salg og distribusjon av Coca-Cola i Norge. Fra produksjonsanlegget p? L?renskog, like utenfor Oslo, markedsf?res og distribueres, i tillegg til Coca-Cola, ogs? Coca-Cola light, Coca-Cola zero, Fanta, Sprite, Urge, TAB X-tra, Bonaqua, Powerade, Mer, Nestea, Minute Maid, Burn,Kuli og CHAQWA. Coca-Cola Enterprises AS har til sammen ca. 700 ansatte i Norge. Selskapet omsatte for ca 2,5 milliarder kroner i 2012 og solgte 290 millioner liter drikke her til lands.
Se www.coca-cola.no for mer informasjon eller v?r nettside om samfunnsansvar: http://cceansvar.no/

Authors

Related posts

Top