Best Care for dine beste plagg

Maybelline New York utnevner Yadim Carranza, best kjent som bare Yadim til ny global makeup-artist. Han er en favoritt blandt verdens beste fotografer, moteredakt?rer og celebriteter for sitt innovative arbeid og sine kule catwalk looks. I sin nye rolle vil han gi sin kunstneriske visjon til Maybellines Makeup. Han entrer med dette en imponerende rekke makeup-artister, fotografer og modeller som hver og en har bidratt til ? forme Maybelline til det ikoniske merket det er i dag.
Meksikansk-amerikanske Yadim er opprinnelig fra California. Han begynte sin karriere bak en makeup-disk, der han sminket og l?rte kvinner om makeup ? dette ble etter hvert drivkraften bak hans suksess. Yadims lidenskap og talent ble raskt oppdaget, og etter ? ha flyttet til New York, ble hans karriere fostret av noen av de st?rste navnene innen mote- og skj?nnhet. Hans portef?lje vokste raskt, og gjennom prosjekter med topp-fotografer som Mert Alas og Marcus Piggott, Inez van Lamsweerde og Vinoodh Matadin, David Sims, Mario Testino og Mario Sorrenti ble hans signatur ? fremheve det unike og vakre, og gi kvinnene “skj?nnhet med personlighet”.

?Vi gleder oss utrolig mye til ? jobbe med Yadim,? sier Jerome Bruhat, President for Maybelline New York Worldwide. ?Yadim vil gi en ny energi, og vise en ny urban side av merket. Yadim er en kunstner og ekspert p? globale skj?nnhetstrender. Hans unike f?lelse for farger, i kombinasjon med hans unike evne til ? kommunisere med kunden vil gi en ny og unik kombinasjon.”
Yadim har jobbet backstage med Maybelline New York der han ledet et team av makeup-artister for DKNY, Chalotte Ronson og Bibhu Mohapatra under Mercedes-Benz Fashion Week i New York i februar.
?? f? muligheten til ? jobbe med et merke som har gjort skj?nnhetstrender tilgjengelig for alle kvinner er som ? f? en dr?m i oppfyllelse” sier Yadim. “Jeg er stolt over ? f? representere Maybelline New York mens jeg skaper looks som vil inspirere kvinner over hele verden til ? glede seg over makeup.”
Yadim er en regelmessig bidragsyter i verdens fremste motemagasiner, inkludert Vogue (franske, italienske, og amerikanske utgaver), W, V Magazine, og Dazed & Confused. Han har ogs? skapt minneverdige kampanjer for store motehus og celebriteter som Calvin Klein, Salvatore Ferragamo, Balmain, Chloé, Alexander Wang, Victoria Beckham og Lady Gaga.

L’Oréal-konsernet er et av verdens st?rste kosmetikk- og skj?nnhetsselskap. Med hovedkontor i Paris og labratorier verden over er selskapet en pionér i bransjen. Noen av grunnverdiene i selskapet er innovasjon, forskning og mangfold. Den ber?mte frasen ‘Because you´re worth it’ spiller p? L’Oréal sitt ?nske om ? tilby velv?reprodukter til alle aldre, hudtyper og behov.
L?Oréal anvender ikke dyrefors?k i forbindelse med noen av sine produkter eller ingredienser, dette gjelder alle markeder, alle steder. For mer informasjon, se:
http://www.loreal.com/csr-commitments/loreal-answers/the-question-of-animal-testing.aspx

Authors

Related posts

Top