Elegante keramikk-ur fra sveitsiske Roamer

Hyundai har etablert en tradisjon med fanparker under store internasjonale fotballarrangement. Tusenvis av mennesker myldrer til parker og plasser hvor det er satt opp storskjerm og n?dvendige fasiliteter for ? f?lge mesterskapet. Under VM i Brasil denne sommeren st?r Hyundai bak Fan Parks i Berlin, Madrid, Torino, Sarajevo og Sydney, i tillegg til storskjermer i London og New York.
Lokale Fan Parks
N? oppfordrer Hyundai fotball-fans over hele verden til ? g? sammen og dyrke sin fotballinteresse i egne fanparker med venner og naboer. Lokale ildsjeler som rapporterer sin egen fanpark p? Hyundais VM-side med tekst, musikk og video, kan dele sin interesse og f? inspirasjon fra fans over hele verden. Alle fanparker vil bli tilgjengelige og synlig p? et stort verdenskart med “Pin my Fan Park” funksjonen p? Hyundais VM-sider: http://worldcup.hyundai.com/en/index.do
Flotte premier
De lokale fanparkene som f?r flest stemmer er med i konkurransen om ? vinne bl.a. en Hyundai Veloster, fotoapparater, nettbrett og TV. Fire vinnere vil f? opp bildene av sin egen fanpark p? storskjermen i Brasil under VM-finalen.
Hyundais VM-nettside
For ? st?tte opp om disse aktivitetene lanserer Hyundai sin egen fotball-VM side p? internett hvor fansen kan f?lge med, involvere seg, spille og kommunisere med andre fans over hele verden. Her kan man pr?ve seg mot Hyundais fotball-ambassad?rer Kaka og Iker Casillas, eller man kan spille “Blekkspruten tipper (Octopus Prediction)” og vinne flotte premier.
Hyundai har v?rt sponsor av VM i fotball siden 1999 og har avtale om fortsatt samarbeide frem til 2022.
Flere detaljer p? vedlagte engelske pressemelding.
Hyundai Motor Company i Korea er verdens fjerde st?rste bilprodusent med 90.000 ansatte. Hyundai er representert i 193 land med rundt 6.000 forhandlere. I Norge har selskapet 67 forhandlere, og har solgt over 80.000 biler siden merket kom til landet i 1992.

Authors

Related posts

Top