Kunst

Boozt.com introduserer GOLFINO

De aller fleste vet at Fretex samler inn brukte kl?r. Men Fretex samler inn og gjenbruker s? mye mer enn det. For eksempel interi?rartikler, nips, b?ker, sportsutstyr og lamper. Tingene, og hva de betyr, har fokus i den nye kampanjen fra Fretex.

Bruktinntektene g?r til ? gi mennesker nye muligheter i arbeidslivet, og de bidrar til Frelsesarmeens sosiale arbeid. I fjor fikk over 350 mennesker en ny jobb etter ? deltatt i attf?ringsprogram i regi av Fretex, 20 millioner kroner av bruktomsetningen gikk til Frelsesarmeens sosiale arbeid. Til de som trenger det aller mest.
– Vi vil minne folk om at de er med p? et st?rre prosjekt n?r de st?tter Fretex – enten ved ? gi gaver eller ved ? handle hos Fretex, sier Trine Gjermundbo, kommunikasjonssjef i Fretex.
Fretex har et godt samarbeid med Kitchen, og laget som har jobbet med denne kampanjen er:
AD: Torkel Bj?rnstad Sveen og Per Erik Jarl
Tekst: Ola ?vreli og Christian Hygen
Kreativ Produsent: Aram Zarkoob
Formgiver: Pia Lystad og Christian Lauritzen
Konsulent: Rune Roalsvig
Utforming: Handverk, Eivind Stoud Platou Christine Betten Petter Johnsen
Foto: Erik Fuglseth

Om Fretex
Fretex er Norges st?rste bruktkjede og en viktig del av Frelsesarmeen Norge. Den f?rste butikken ?pnet i Kristiania i 1905 under navnet Elevator. Fretex er ogs? Norges st?rste attf?ringsbedrift. I dag er vi ca. 2000 personer som til daglig har v?rt arbeid i Fretex, hvorav ca 1600 er p? ulike attf?ringstiltak. Vi finnes i de fleste fylker hvor vi samarbeider godt med offentlige etater, n?ringsliv, givere og kunder.

Artykuly o tym samym temacie, podobne tematy