One Direction slipper “Midnight Memories” 25. november

Allerede f?r sommeren smugstartet KICKS sin nye nettbutikk med over 200 merkevarer og over 10 000 produkter i sitt sortiment. Med glede og stolthet informerer n? KICKS om ?pningen av Norges f?rste autoriserte nettbutikk for selektiv kosmetikk. Endelig kan norske kunder f? handle eksklusive merker som til eksempel MAC, Dior, Lancôme, Clinique, Estée Lauder, Biotherm og Clarins ? autorisert p? nett!
Ved ? starte e-handel skaper KICKS tilgjengelighet for alle sine merker, ogs? de med begrenset distribusjon som til eksempel MAC, YSL, LaPrairie og MakeUpStore. For ? forenkle innkj?pet ytterligere tilbyr KICKS kostnadsfri leveranse av e-handelspakker til alle sine 75 butikker i Norge. KICKS regner med at e-handelen vil kunne bli deres st?rste butikk rent omsetningsmessig om f? ?r.
At KICKS er en autorisert forhandler betyr at KICKS f?r sortimentet direkte fra produsent, som igjen gir en garanti for at varene er ekte og av h?yeste kvalitet. Videre inneb?rer det tilgang til merkenes fulle sortiment og ikke partier som, av ulike anledninger, er ? f? kj?pt p? gr?markedet. I f?lge rapporten fra Yellow Brand Protection 2012 er skj?nnhet den produktkategorien som det selges flest uekte produkter fra p? nettet, totalt selges uekte skj?nnhetsprodukter til en estimert verdi p? 440 millioner euro pr m?ned p? verdensbasis.
-Det er viktig for oss, som den ledende kosmetikkjeden i Norden, ? belyse hvor viktig det er ? handle fra en autorisert forhandler p? nett. Vi verner om de varemerkene vi selger og ?nsker at kundene skal f? oppleve produktene som de er, med riktig kvalitet, i stedet for kopier eller produkter med usikker opprinnelse, sier Pontuz Bjelfman, administrerende for KICKS Norge.
I 2012 gjennomf?rte KICKS en omfattende unders?kelse, KICKS Beauty Report, nettopp for ? kartlegge de norske kundenes innkj?psvaner innenfor skj?nnhet. Unders?kelsen viser at hele 55% allerede handler sine skj?nnhetsprodukter p? nett. ?rsakene er blant annet at de liker ? kunne sammenligne produktene hjemme i fred og ro (42%), kj?pe produkter de ikke finner i fysisk butikk (37%) samt ? f? varene levert direkte hjem (25%).
-E-handelen gir oss ogs? muligheten til ? kunne tilby merker vi vet den norske kunden vil ha, men som vi ikke har plass til i fysiske butikker. Kundene vil blant annet f? mulighet til ? shoppe fra flere h?rmerker, men ogs? trendprodukter fra rimeligere merkevarer som til eksempel Deborah Lippmann, Ciaté, TheBalm, eller de kjente merkene som MaxFactor og IsaDora, sier Zrinka Wergeland, Marketing Manager for KICKS Norge.
For mer informasjon om KICKS e-handel eller KICKS Beauty Report, kontakt:
Zrinka Wergeland, Marketing Manager KICKS Norge
[email protected]

KICKS er Nordens ledende kosmetikkjede med over 240 butikker i Norge, Sverige og Finland. Med attraktive varemerker innen duft, makeup, hudpleie og h?rpleie samt velutdannede skj?nnhets-eksperter i butikk tilbyr KICKS et moderne og internasjonalt konsept. KICKS Norge AS inng?r i Axstores.

Authors

Related posts

Top