M?llerens mel med nytt design!

Med et nytt kommunikasjonskonsept skal Svedbergs formidle alle de verdiene som er innebygd i varemerket. ?Grunner til en god dag? er selve fundamentet som markedsf?ringen kommer til ? bygge p? i overskuelig fremtid.
TAR UTGANGSPUNKT I MENNESKERS LIV
Med det nye kommunikasjonskonseptet stiller Svedbergs seg p? mottakerens side og stiller sp?rsm?let om hva baderommet egentlig betyr? All kommunikasjon tar utgangspunkt i menneskers liv og det som er viktig for dem.
? Kommunikasjonskonseptet forflytter Svedbergs? varemerke slik at det oppleves som mer moderne og spennende. Uten ? miste den varme og personlige fremtoningen som har v?rt bedriftens kjennetegn i flere ti?r. Vi setter oss inn i menneskers liv, er lydh?re og involverer deres opplevelser i kommunikasjonen. For vi er en viktig del av deres hverdag, sier Stefan Svensson, viseadm.dir. i Svedbergs.
EN HELT NY M?TE
Uansett hvem man er og hva man gj?r, s? starter hver dag p? baderommet. Og avsluttes der. Det er der man forbereder seg og samler energi til en ny spennende dag. Og roer ned og oppsummerer dagen n?r den er slutt.
? Baderommet spiller rett og slett en sentral rolle i v?re liv. Uansett om man skal p? jobb, treffe sin f?rste kj?rlighet, f? nobelprisen, m?te p? et jobbintervju, reise p? ferie, g? p? fest ? Det handler om ? fortelle en interessant historie som m?lgruppen liker og kjenner seg igjen i, if?lge Stefan.
LANGSIKTIG KOMPASSRETNING
Tanken er at kommunikasjonskonseptet skal fungere som en langsiktig kompassretning for ? skape h?y gjenkjenning. Det skal ogs? fungere p? alle ulike markeder og mot ulike m?lgrupper. Svedbergs er riktignok en helsvensk bedrift, men deres hovedmarked er det nordiske.
EN BEDRIFT MED MODERNE VERDIER
Svedbergs har ogs? valgt ? rendyrke logoen. Borte er symbolet med bokstavene s og d som stod for Svedbergs og Dalstorp, bedriftens hjemsted. Man har ogs? valgt ? ta bort sin payoff. Forandringen markerer p? en tydelig m?te at noe har skjedd.
? Svedbergs er en moderne bedrift med moderne verdier, det m? ogs? gjenspeiles i det grafiske uttrykket der logoen har en sentral rolle, avslutter Stefan.
For mer informasjon, kontakt:
Stefan Svensson, viseadm.dir.
+46 (0)321-53 30 16
[email protected]
For bildemateriell, kontakt:
Kicki Ljungviken
+46 (0)321-53 30 12
[email protected]

Svedbergs ble grunnlagt i 1920 som et blikkenslagerverksted, men i 1962 gikk bedriften over til ? produsere baderomsskap. P? syttitallet utviklet bedriften baderomsm?bler. P? ?ttitallet ble imidlertid m?lsetningen endret til det som gjelder i dag, nemlig ? utvikle, produsere og markedsf?re det komplette baderommet under sitt eget varemerke Svedbergs. Foretaket er markedsledende i Norden p? baderomsm?bler og utvikler hele tiden sortimentet for ? dekke alle behov som forbrukeren har i baderommet. Moderselskapet Svedbergs i Dalstorp AB driver sin virksomhet i Dalstorp, Västergötland der mesteparten av produksjonen finner sted.

Authors

Related posts

Top